ALTID ONLINE MED IVECO ON
Med IVECO On åbner der sig et helt nyt univers af opkoblede servicetjenester.
Alt bliver meget nemmere og bedre for dig som kunde med IVECOs Connectivity Box.
Frem for alt vil du som kunde opleve færre værkstedsbesøg takket være den smarte løsning med Connectivity Box.
Gennem IVECOs kundecenter kan kunderne maksimere deres oppetid med deres køretøj ved at få udført fjerndiagnosticering og udføre softwareopdateringer via clouden uden altid at skulle forbi et værksted – mange gange er det kun nødvendigt at standse bilen for at få relevante opdateringer, hvorefter man kan køre videre.
IVECOs kundecenter kan også kontakte chaufføren/kunden direkte, hvis de får indikationer på, at køretøjet er ved at blive ramt af en fejl.
Det sparer både tid og penge – og IVECOs Connectivity Box er desuden gratis de første 5 år!
Du får dette, hvis du vælger at aktivere din Connectivity Box:
- Flådestyring – opdateret med data for alle dine køretøjer.
- Maksimerer oppetid og produktivitet
- Reducerer brændstofforbruget
- Hjælper chaufføren med at køre sikkert og optimalt
- Flytter ikke-planlagte stop til planlagte stop
- Opdateringer via clouden. Køretøjet behøver ikke at komme ind på et værksted til alle opdateringer.
- Får notifikationer på computer, instrumentpanel og smartphone
- Vejhjælp
KUNDESERVICE
IVECOs eftermarkedsservice er sat i verden for, at vores kunder altid skal have den bedst mulige service – døgnet rundt, hele året. Til at hjælpe os har vi ca. 5.000 serviceværksteder, 22
reservedelslagre og 50.000 specialister, der administrerer 300.000 originale IVECO-komponenter og 10 millioner ordrer.
Iveco er til stede i 160 lande, og uanset hvor du befinder dig i verden, er hjælpen altid tæt på. I Sverige har Iveco et fintmasket net af servicepartnere med døgnservice. Vores serviceværksteder er placeret i hele landet, og uanset vægtklassen på din lastbil, er der altid et af vores værksteder, der hurtigt kan hjælpe dig.